poniedziałek, 4 lipca 2016

Roladki schabowe z marynowanymi szparagami

Nie miałam okazji jeszcze spróbować marynowanych szparagów ale dzięki firmie Dagoma znalazły się w mojej kuchni. Z ich udziałem przygotowałam na obiad pyszne roladki ze schabu panierowane w sezamie. Smak roladek podkręciłam odrobiną musztardy z zielonym pieprzem.

składniki:

6 plastrów schabu
1 słoiczek marynowanych szparagów
musztarda z zielonym pieprzem
sól, pieprz
1-2 jajka
sezam
olej do smażenia

Szparagi osączyć z zalewy. Plastry schabu cienko rozbić tłuczkiem. Oprószyć solą i pieprzem z obu stron. Na desce ułożyć plaster schabu, posmarować cienko musztardą. Przy jednym brzegu ułożyć 2-3 marynowane szparagi i zwinąć w roladkę. W ten sposób przygotować pozostałe pięć roladek. Gotowe roladki panierować w jajku i obsypać sezamem. Smażyć na średnim ogniu ze wszystkich stron na złoty kolor. Podawać z ulubionymi dodatkami.




1 komentarz: