piątek, 15 kwietnia 2016

Sałatka z groszkiem i marynowanymi pieczarkami

Nie przepadam za bardzo za groszkiem z puszki ale tak stał i "patrzył" na mnie więc musiałam go zużyć. Dorzuciłam parę składników, które miałam pod ręką. W takim sałatkowym towarzystwie  wyszedł całkiem smaczny.

składniki:

1 puszka groszku
1 duży słoik marynowanych pieczarek
5 jajek
200 g żółtego sera
1 mała puszeczka młodej marchewki
majonez

Jajka ugotować na twardo. Wystudzić i obrać ze skorupek. Pokroić w niezbyt drobną kostkę. Groszek osączyć i dodać do pokrojonych jajek. Ser żółty również pokroić w kostkę. Pieczarki osączyć z zalewy, moje były małe więc przekroiłam tylko na pół. Małe marcheweczki osączyć i pokroić na mniejsze kawałki. Do sałatki dodałam też marchewkę z marynowanych pieczarek (było jej kilka plasterków). Wszystkie składniki wymieszać. Połączyć z majonezem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz