wtorek, 26 sierpnia 2014

Recenzja wafli GoodFood

Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania wafli ryżowych. Udało mi się i dostałam do przetestowania nowe smaki wafli GoodFood więc dzisiaj ich mała recenzja. Wafelki ryżowe te zwykłe często sobie chrupiemy tak po prostu aby zaspokoić głód, robię z nich kanapki czy podaje jako dodatek do sałatki. Smakowe słone czy też słodkie chrupiemy same bez żadnych dodatków, zazwyczaj gdy mamy ochotę na chipsy czy też coś słodkiego. Dlatego też byłam ciekawa nowych smaków. Do przetestowania dostałam dwa smaki wafli ryżowych z kukurydzą Rizo&Go: o smaku Barbecue Brazilian oraz o smaku Mango Chutney. Troszkę sobie pochrupaliśmy, dałam też posmakować nowych wafli rodzince oraz znajomym.




Na profilu GoodFood, już wcześniej wspominali o nowych smakach. Nazwy mango i barbecue oraz wafle ryżowe obiły mi się o uszy, ale nie wnikałam dokładnie co i jak bo i tak wiedziałam, że minie trochę czasu zanim pojawią się w moich sklepach. I dopóki paczuszka do mnie nie dotarła byłam przekonana, że wersja Mango to wafelki na słodko. No ale słówko 'chutney' wszystko wyjaśniło i okazało się, że oba smaki to wersja słona. Ogólnie po pierwszym kęsie oba smaki wydały mi sie podobne i nawet sprawdziłam opakowania czy nie otworzyłam dwóch takich samcyh. No ale jak się bierze gryza jednego a zaraz potem gryza drugiego to nie ma się co dziwić :P Jednak po dłuższej konsumpcji wyszło jednak ze smaki są inne, ale oba bardzo intensywne.

Wafelki o smaku Mango Chutney składniki:

pełnoziarnisty ryż brązowy 34%, ryż biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, cukier, naturalne aromaty, sól, laktoza, dekstroza, kminek, czosnek, przyprawy i zioła (olej z selera), barwniki: ekstrakt z papryki, E160c.
Wafelki te mają bardziej łagodny smak, słodko-kwaśny w którym wyczuwa się posmak mango. Z pierwszym kęsem wydaje mi się, że dominuje kminek ( którego niestety nie lubię ) połączony z selerem ale z każdym następnym kęsem jakoś ten smak zanika. 



Wafelki o smaku Barbecue Brazilian składniki:
pełnoziarnisty ryz brązowy 34%, ryz biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, syrop glukozowy, dekstroza, sól, naturalne aromaty (w tym dymu wędzarniczego) cukier, maltodekstryna, pieprz cayenne, cebula, pomidor.
Wafelki te mają fajny wędzony posmak (który bardzo lubię) jednak są bardzo pikantne. Za bardzo jak dla mnie.

Ogólnie po testach wśród rodziny i znajomych wyszło, że damska część testujących wybrała smak Mango Chutney natomiast męska część zdecydowanie wybrała wersją Barbecue Brazilian. Od siebie dodam, że jak dla mnie oba smaki mogłyby być nieco mniej intensywne.



Za wafelkową paczkę do testów dziękuję firmie GoodFood


2 komentarze:

  1. szczerze nigdy ich nie jadłam, przez twoją recenzję chyba je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować może zasmakuja a poza tym GoodFood ma w ofercie tez inne smaki więc każdy znajdzie cos dla siebie:)

      Usuń