środa, 9 kwietnia 2014

Proste śniadanko z twarożkiem Wieluń

Dziś zaprezentuję Wam twarożek kanapkowo-sernikowy MÓJ ULUBIONY Wieluń, który otrzymałam do testowania. Jak już pisałam nie miałam jeszcze okazji ich posmakować. Twarożek dostępny jest w trzech opcjach gabarytowych 200 g, 450 g oraz 1kg co uważam za wielki plus. Najmniejszy (jak dla mnie) w sam raz na śniadanko, duży w sam raz na sernik a średni do różnych różności . Serek nie zawiera żadnych sztucznych dodatków, konserwantów i zagęszczaczy. Ma delikatną kremową konsystencję i śmietankowy smak, idealnie nadaje się do wypieków, farszy czy past. Na śniadanko wykorzystałam najmniejsze opakowanie a pozostałe dwa wykorzystam do wypieków, które oczywiście zaprezentuje na blogu. Serek przygotowałam tak na prosto jak lubię a poza tym po prostu chciałam poczuć jak smakuje. Najczęściej kupuje właśnie taki serek naturalny, bez żadnych dodatków smakowych, który różnie doprawiam, w zależności co mam pod ręką lub na co mam ochotę. Często dodaję posiekane zioła czy drobno pokrojone warzywa, doprawiam solą ziołowa lub czosnkową.
Twarożek Wieluń na dzisiejsze śniadanko doprawiłam do smaku odrobiną soli ziołowej i posypałam szczypiorkiem oraz przyprawą - suszone pomidory z czosnkiem i bazylią. Twarożek Wieluń bardzo mi smakował i z chęcią będę go kupowała.

składniki:

200 g twarożku Wieluń
sól ziołowa Kamis
przyprawa suszone pomidory z czosnkiem i bazylią Kamis
szczypiorek do posypania
świeża bułeczka

Twarożek przełożyć do miseczki i dodać sól ziołową, dokładnie wymieszać. Posmarować świeże pieczywo, na wierzchu posypać szczypiorkiem i przyprawą.


Spółdzielnia Dostawców Mleka to zakład o ponad 70-cio letniej tradycji. Jest jednym z większych zakładów branży mleczarskiej województwa łódzkiego.
Posiada nowoczesne wyposażenie zarówno techniczne jak i technologiczne. Ma do dyspozycji proszkownię mleka, własną bazę transportową, oczyszczalnię ścieków oraz laboratorium badania surowca o europejskim standardzie wyposażenia.
W Spółdzielni Dostawców Mleka ściśle przestrzegane są standardy ISO 9001 i HACCP co gwarantuje produkt bezpieczny i zdrowy.
Poprzez eksport mleka w proszku SDM znana jest nie tylko w Europie ale również na wielu rynkach świata.

Całą ofertę produktów SDM WIELUŃ znajdziecie na stronie sdmwiel.home.pl/   a serek znajdziecie również na fb https://www.facebook.com/WielunMojUlubiony?ref=hl



                         





Twarożki MÓJ ULUBIONY WIELUŃ oznaczone są znakiem POZNAJ DOBRĄ ŻYWNOŚĆ  to znaczy że produkty są najwyższej jakości i pochodzą ze sprawdzonego źródła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz