piątek, 4 kwietnia 2014

Kolejne testowanie

Nadal gotuje i doprawiam dania z Kamisem. Kolejna przyprawowa paczuszka już u mnie:) Na blogu niedługo pyszna karkóweczka z nieznaną mi jeszcze ale bardzo smakowitą przyprawą z serii Specialite. 



Będzie też prezentacja serków Wieluń, tu znajdziecie ich profil na fb klik. Serków jeszcze nie miałam okazji spróbować i sama jestem ciekawa jak smakują. Dopiero jak serki znalazły sie u mnie to w sklepie zwróciłam uwagę i znalazłam ten średniej wielkości. Na pewno z tej okazji na blogu pojawi się przepis na jakiś pyszny serniczek.




Będzie też test naczynka do pieczenia tarty, które trafiło do mnie dzięki uprzejmości firmy Termisil, tu ich profil na fb klik. Oprócz naczynka dostałam również opakowanko pysznych bakalii, do wypieków jak znalazł.  Nie może być inaczej i na blogu pojawi się kolejny przepis na smakowitą tartę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz