poniedziałek, 31 marca 2014

Wyniki konkursu z blenderem

Przyszła pora na wyniki, decyzja trudna bo nagroda tylko jedna. Nagroda trafia do PATRYCJI
a oto jej odpowiedź:



"Dlaczego powinnam wygrać ten blender? Bo będę dla niego bardzo dobrą właścicielką!!! Nigdy nie pozwolę mu się przegrzać. Nie pozwolę też aby czuł się odrzucony i leżał w szafce zbyt długo nieużywany. Będę staranie dbać o jego czystość i wszystkie podzespoły. Przygotuję dla niego wygodny kącik w mojej małej, przytulnej kuchni. I będziemy razem na słodko i wytrawnie :))

W takim cudownym blenderze przygotowałabym "polskie pesto" z pietruszki i orzechów włoskich z oliwą lub olejem lnianym. Podałabym to pesto z domowymi tagliatellami :). Lub ukochaną przez moich Chłopców zupę krem z brokułów. A latem... hmm... koktajl z truskawkami i poziomkami. "

Zwyciężczyni zapewniła (i mam nadzieję że dotrzyma słowa), że będzie dobrze dbać o nowy sprzęcik a także spodobała mi się jej propzycja dań które przyrządzi. Sama mam w planach zrobić pietruszkowe pesto (tylko czekam na własną pietruszkę) i krem z brokułów bo jeszcze nie robiłam. Serdecznie gratuluję i zapraszam do zaglądania bo niedługo kolejny konkurs.

2 komentarze: