czwartek, 16 stycznia 2014

Spaghetti bolognese

Dziś znane spaghetti bolognese z przyprawą Kamis. Rzadko sięgam po gotowe mieszanki przypraw, ale czasami kupuje aby spróbować czy też się zainspirować. Zazwyczaj mieszanki mi nie smakują ponieważ zawierają jakieś składniki których nie lubie albo czegoś jest za dużo i po prostu smak mi nie odpowiada dlatego też wolę danie doprawić po swojemu. Mieszankę do spaghetti otrzymałam od firmy Kamis i o dziwo mi zasmakowała. Ma intensywny smak w którym dominuje bazylia, nawet za intensywny ale ja przyrządzając danie dałam więcej składników więc danie wyszło bardzo dobre oczywiście jak na moje kubki smakowe.

składniki:

1 opakowanie makaronu spaghetti
400 g mięsa mielonego
1 puszka pomidorów krojonych

olej do smażenia
1 opakowanie przyprawy do  spaghetti bolognese Kamis
ser żółty do posypania

Na patelni podsmażyć mięso mielone, gdy mięso zmieni kolor dodać krojone pomidory z puszki oraz przyprawę Kamis. Wszystko razem dusić ok 10 minut. Makaron ugotować, wyłożyć na talerze i polać sosem (można też makaron wrzucić do sosu i razem wymieszać). Posypać startym serem i podawać.





1 komentarz: