niedziela, 19 stycznia 2014

Guacamole

Jak już kiedyś pisałam nie lubiłam awokado ale teraz bardzo mi smakuje i często robię z nim sałatki. Jednak nigdy nie robiłam znanego sosu guacamole więc czas było to nadrobić. I oto przedstawiam Wam moją wersję. Do sosu podałam chipsy błonnikowe i macę, produkty które otrzymałam do testowania od Sonko. Część macy spałaszowaliśmy ze zupką a resztę schrupalismy właśnie z guacamole. Razem z guacamole chrupaliśmy również chipsy błonnikowe o smaku szpinaku i 7 warzyw. Chipsy błonnikowe Sonko to pyszna i chrupiąca przekąska z pełnoziarnistej kukurydzy popcornowej o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego. Chipsy są również naturalnym źródłem minerałów między innymi magnezu, fosforu czy żelaza. Dostępne są w siedmiu smakach: pizza, szpinak, 7 warzyw, grzyby, włoskie, ser i czosnek. Chipsy błonnikowe to pyszna przekąska,  można je chrupać w domu jak również można je zabrać do szkoły, pracy czy na wycieczkę. Chipsy, które otrzymałam do testowania schrupaliśmy w domciu, ciekawi ich smaku bo jeszcze nie mieliśmy okazji ich spróbować a dwie paczki powędrowały z córeczką do szkoły. Najbardziej smakowały nam  te o smaku 7 warzyw, szpinaku i włoskie a najmniejszym powodzeniem cieszyły sie grzybowe.

składniki:

2 dojrzałe awokado
1 mała cebula czerwona
2 łyżki soku z cytryny
1 łyżka czosnkowego sosu chili
sól

Awokado obrać, usunąć pestki, a następnie rozgnieść widelcem. Cebulkę obrać i pokroić w drobną kostkę. Do rozgniecionego awokado dodać drobno posiekaną cebulkę. Dodać sok z cytryny oraz czosnkowy sos chili. Dokładnie wymieszać, doprawić odrobinką soli i podawać.








2 komentarze:

  1. Ciekawe te chipsy. Jeszcze nie spotkałam takich w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znalazłam ich w pobliskich sklepach ale miałam okazje przetestować i polecam http://www.sonko.pl/x.php/1,1261/Chipsy-blonnikowe.html

      Usuń